Creative Communications

Nieuwe toekomst MeerOmroep

MeerRadio & MeerTelevisie (Stichting MeerOmroep) is de lokale publieke omroep van Haarlemmermeer. Met een doelgroep van circa 145.000 inwoners, 7 dagen per week 24 uur radio per dag, een website vol lokaal nieuws, YouTube, Facebook en Twitter speelt MeerOmroep een belangrijke rol in de Schipholregio. Het station was Lokale Omroep van het Jaar en staat bekend als kwalitatief hoogstaand. In de periode 1 juli 2013 - 1 juni 2014 leverden wij een interim-directeur, die tot taak had de omroep te herstructureren en naar een financieel verantwoorde toekomst te loodsen. Bram van Uchelen voerde in die periode een 'gedegen en realistisch' beleid, aldus de belangrijkste stakeholder van de omroep, gemeente Haarlemmermeer. Tijdens de ingrijpende reorganisatie bleven de persoonlijke verhoudingen bij de omroep stabiel en werden met hernieuwd enthousiasme toekomstkansen omarmd.


Hartgerink en Klomp. Partner in mobiliteit.
Creative Communications verzorgt nu videoproducties voor externe relaties van MeerOmroep, zoals voor Hartgerink en Klomp (dealer Mazda, Fiat; Vakgarage).